چرا لباس کار خلبانی یکسره است؟

لباس کار یکسره خلبانی از جمله لباس کارهایی می باشد که در مشاغل گوناگون از آن استفاده بسیاری می شود و بر خلاف اسمش که خلبانی است، مختص به خلبانی نمی باشد.این لباس کار در مراکز تولیدی و صنعتی همچنین کارگاه ها کاربرد بسیاری دارد. وظیفه اصلی این لباس کار افزون بر پوشش بدن، حفاظت از سلامت بدن و رعایت ایمنی می باشد. مجهز بودن به لباس کار ایمنی از جمله قوانین کار هر مجموعه ای می باشد، چرا که سبب کاهش خطرات و جلو گیری از عوامل آسیب زا می گردد. لباس کار خلبانی برای پوشش کل بدن فرد است تا از خطرات احتمالی در محیط جلوگیری کند. 

لباس خلبانی یکسره به دلایل زیر طراحی شده است:

  • راحتی: لباس خلبانی یکسره راحت تر از لباس خلبانی دو تکه است. این لباس نیازی به پوشیدن و درآوردن شلوار و کاپشن جداگانه ندارد و می تواند به راحتی از سر پوشیده یا درآورده شود. این امر به ویژه در هنگام پرواز در شرایط سخت، مانند شرایط آب و هوایی نامساعد یا در هنگام اضطراری، مهم است.
  • ایمنی: لباس خلبانی یکسره در برابر آتش مقاوم است. این امر به محافظت از خلبان در برابر آتش سوزی در هواپیما کمک می کند.
  • عملکرد: لباس خلبانی یکسره دارای جیب های متعدد برای حمل لوازم ضروری خلبان است. این امر به خلبان کمک می کند تا بدون نیاز به درآوردن لباس به لوازم خود دسترسی داشته باشد.

مزایای لباس خلبانی یکسره 

  • جلوگیری از ورود سرما: لباس خلبانی یکسره مانع از ورود سرما از ناحیه پاها به بدن خلبان می شود. این امر به ویژه در شرایط آب و هوایی سرد، مانند پرواز در ارتفاعات بالا، مهم است.
  • جلوگیری از ورود آلودگی: لباس خلبانی یکسره مانع از ورود آلودگی از ناحیه پاها به بدن خلبان می شود. این امر به ویژه در محیط های کاری آلوده، مانند تعمیرگاه های هواپیما، مهم است.

در مجموع، لباس خلبانی یکسره یک لباس کاربردی و ایمن است که به خلبانان کمک می کند تا به طور موثر و ایمن پرواز کنند.

در صورتی که شما عزیزان قصد اطلاع از لیست قیمت و خرید انواع لباس کار با ارزان ترین قیمت و بهترین کیفیت به طور مستقیم از طراح و تولید کننده و بدون واسطه را دارید جهان ایمنی بهترین انتخاب برای شما عزیزان است؛ جهان ایمنی با سابقه ای درخشان و طولانی در حوزه لباس کار همواره ایمنی و رضایت افراد را درالویت خود قرار داده است. می توانید برای دریافت مشاوره و راهنمایی رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:

تلفن: 09129646684                                       09360925624                                            02166170151 

لباس خلبانی یکسره

دیدن کنید: لباس کار زمستانی

لباس کار خلبانی چیست و چه مزایایی دارد؟

لباس کار خلبانی در انواع گوناگونی طراحی و تولید میشود که یکسره خلبانی نیز یکی از مدلهای بسیار کار آمد می باشد، شایان ذکر است که اورکت های خلبانی نیز از جمله لباس هایی میباشد که مناسب خلبانان است. لباس کار خلبانی به واسطه زیپی که از قسمت تحتانی فاق تا بالا، زیر گلو طراحی شده است، به صورت یکسره می باشد، یکسره بودن این لباس دلیل خاصی نداشته فقد کاربری را برای افراد راحت کرده تا در حین فعالیت و تحرک مکرر احساس راحتی داشته باشند. این لباس ها از راحت ترین نوع لباس کار به حساب می‌آیند. پوشیدن لباسی آزاد که مانع حرکت بدن افراد نشود و در عین حال از سلامت جسمی تان محافظت کند، مهم‌ترین اصل لباس های کار می باشد.

دیدن کنید: لباس کار کارگری

ویژگی لباس کار یکسره خلبانی

لباس کار یکسره خلبانی، لباس کاری است که ایمنی و راحتی را برای کاربر تضمین میکند.این لباس کار یکسره دارای استاندارد های اروپایی و تولیدی کشور ایران هست. این لباس از الیاف طبیعی و صنعتی تولید شده که ضد چروک و مقاوم است. لباس یکسره خلبانی با زیپ باز و بسته می‌شود که این موضوع، کار را برای افراد بسیار آسان کرده، این لباس کار یکسره میباشد تنه ی بالای لباس به تنه ی پایین لباس متصل است که جهت پوشش آسان درقسمت فوقانی (فاق) تا زیر گردن، زیپ طراحی شده است. جنس این محصول از فلامنت کجراه با کیفیت و مرغوب میباشد که شامل الیاف طبیعی و الیاف صنعتی، است لذا متریال مصرفی سبب طول عمر بالا و بهره وری و استفاده بیشتر از لباس میگردد. مزیت خوب این لباس، گرم نگه داشتن بدن و حفظ تعادل حرارت بدن به دلیل الیاف مصرفی میباشد. همچنین در برابر سرما، گرما و نفوذ آب، ضد چروک و بسیار مقاوم است. از جمله مزایای این لباسکار تعداد جیب های فراوان آن میباشد، چرا که در راستای نگه داری از وسایل و اجسام نظیر خودکار، تلفن همراه، بیسیم،ابزارالات و دفترچه … بسیار کار آمد میباشد.لازم به ذکر است که تولید این لباس بی نظیر و فوق العاده با دوخت صنعتی دو سوزنه میباشد که به منظور دوختی محکم و دو لاین جهت مستحکم سازی دوخت لباس و کیفیت بالا و مقاومت بیشتر میباشد.

تناسب لباس با کار: هنگام انتخاب لباس یکسره باید به فعالیت شخص در محیط توجه کنید تا حرکات او را محدود نکند.

• طرح و رنگ های آن: در محیط کار برای مشخص کردن درجه و وظایف کارکنان می‌توان از رنگ بندی های مختلف لباس کار استفاده کرد.

• هماهنگ بودن با محیط: لباسی که شما در محیط کار می‌پوشید باید سازگار با محیط آن باشد تا از هرگونه آسیب احتمالی به شما جلوگیری کند. این لباس تمام بدن شما را می‌پوشاند؛ به این ترتیب از بریدگی، سوختگی یا … جلوگیری می‌کند.

لباس یکسره خلبانی جزو لباس کار مهندسی می باشد که دارای تعداد جیب های متعددی هست که مناسب برای قرار گیری ابزار های مورد نیاز فرد است. این لباس یکسره در سایز های مختلفی طراحی و تولید می‌شود. ما در جهان ایمنی لباس کار یکسره خلبانی با تمامی ویژگی های مورد نیاز در فروشگاه خود قرار داده ایم. در ادامه به معرفی این لباس کار خواهیم پرداخت.

لباس کار یکسره خلبانی

تومان369,000
  • تعداد جیب: 8
  • دوخت: صنعتی
  • استاندارد: اروپایی
  • متد دوخت: صنعتی
  • پارچه: فلامنت کج راه
  • ویژگی: ضد چروک و مقاوم

لباس کار یکسره خلبانی، یکی از مدلهای لباس کار مهندسی است که ایمنی و راحتی را برای کاربر تضمین میکند. این لباس کار، یکسره میباشد تنه ی بالای لباس به تنه ی پایین لباس متصل است که سبب راحتی میشود. لباس کار خلبانی در دو مدل دو تکه به صورت کاپشن خلبانی و شلوار همچنین سرهمی به صورت یک تکه طراحی می شوند. جنس این محصول از فلامنت کجراه با کیفیت و مرغوب میباشد که شامل الیاف طبیعی و الیاف صنعتی، است لذا متریال مصرفی سبب طول عمر بالا و بهره وری و استفاده بیشتر از لباس میگردد. مزیت خوب این لباس، گرم نگه داشتن بدن و حفظ تعادل حرارت بدن به دلیل الیاف مصرفی میباشد. لازم به ذکر است که لباس خلبانی مدل یکسره سر همی اش فقد مختص به خلبانی نبوده در صنف های دیگر نطیر ساختمان سازی، پتذوشیمی، حفر تونل، کارگاه های صعتی خودرو و… مورد استقبال برای پوشش قرار میگیرد.

همچنین جهت پوشش آسان درقسمت تحتانی (فاق) تا زیر گردن، زیپ طراحی شده که سبب راحتی کاربر میشود. از جمله مزایای این لباسکار تعداد جیب های فراوان آن میباشد، چرا که در راستای نگه داری از وسایل و اجسام نظیر خودکار، تلفن همراه، بیسیم،ابزارالات و دفترچه … بسیار کار آمد میباشد. این محصول دارای استاندارد و طراحی اروپایی است و با توجه به تراکم الیاف، ضد آب (بستگی به محلول مورد برخورد دارد)، ضد چروک و مقاوم میباشد. لازم به ذکر است که تولید این لباس بی نظیر و فوق العاده با دوخت صنعتی دو سوزنه میباشد که به منظور دوختی محکم و دو لاین جهت مستحکم سازی دوخت لباس و کیفیت بالا و مقاومت بیشتر میباشد.

خرید و قیمت لباس یکسره خلبانی

با توجه به مزایا و ویژگی های ذکر شده لباس خلبانی، خرید و پوشش آن امری واجب و ضروری می باشد. از نکاتی که باید به هنگام خرید لباس خلبانی به آن دقت فرمایید شامل: سایز لباس، جنس پارچه به کار گرفته شده، دوخت با کیفیت و طرح و رنگ آن می باشد. از جمله عواملی که در تثبیت و تعیین قیمت لباس خلبانی نقش موثری دارند میتوان به تعداد سفارش، مقدار پارچه مصرفی، کیفیت و متریال بکار رفته، کیفیت دوخت و طراحی و… می باشد.

دیدن کنید: جلیقه ایمنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *